Torsdag 28 Januari 2016

Vaknade vid 9 imorse vilket är rätt standard för mig. Senare på dagen ringde chefen från boendet där jag har blivit inskolad och frågade om jag ville bli inskolad natt inatt ( då jag sagt att jag varit intresserad av att jobba natt ) så börjar jobba klockan 9 ikväll! 
 
Då jag av någon anledning har skitsvårt för att somna ( har aldrig varit ett problem tidigare ) så är jag väl lite nervös över hur pigg jag kommer vara inatt då jag inte har kunnat sova någonting nu under aftonen... Men å andra sidan fick jag mig ca 11 timmars sömn natten från igår och jag har gjort absoluta nada under dagen idag så tror jag ändå att det kommer gå fin fint! 
 
Så nu ska jag gå och sminka mig för att lura mina ögon att jag inte alls är trött när den känslan kommer smygande, så vi ses imorgon! 
 
#TBT till då jag chillade bekymerslöst på en båt någonstans i Australien och var brun. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: