Matematik hit Matematik dit.

Förra veckan fick jag tillgång till min kurs i sociologi som jag läser på distans och idag börjar min engelska 7 kurs i distans samt Matematik 3. Börjar faktiskt känna mig sjukt otaggad på att plugga nu på våren men jag vet att om jag kämpar mig igenom detta så kommer jag känna mig stolt över mig själv och jag längtar verkligen tills det är dags att söka inför universitet för jag vill verkligen komma in!!!
Har ju dock haft och har fortfarande lite beslutsångest över vad jag ska söka, för innerst inne vill jag inte flytta till en annan stad, om inte Luleå, jag skulle kunna tänka mig  Luleå. Nu är det ju inte det som ska avgöra vad jag ska plugga men det har ganska stark inverkan men vi får se vart jag hamnar...
 
Idag har jag då fått veta att jag ska få några slantar från CSN så skyndade mig och beställde kurslitteraturen nu så jag hoppas att den kommer fortast möjligast! Men måste gå och borsta tänderna nu, klockan var visst mer än jag trodde. Alle hämtar upp mig strax efter tre så ska vi åka till VUX, eftersom han också ska läsa matte till våren på närdistans. Om allting funkar med hans jobb vill säga. Så en som läser Matte B och en som läser Matte C! Det  blir säkert bra, vi ser väl till sommaren, peace!

Kommentera här: