Från kylan in i värmen.

Igår när jag skulle sova så frös jag så fruktansvärt mycket att jag tog på mig sockar, mjukisbyxor och tjocktröja sen drog jag på mig dubbla täcken och kröp ihop till en boll så nära alexander som möjligt ( vilket är ovanligt, gillar inte närhet när man ska sova... ) älskar verkligen vintern, hatar när det är kallt.. 
 
Imorse vaknade jag då Alexander skulle till jobbet vid fem så jag struntade i att somna om utan drog mig lite sen klev jag upp och gjorde saker i godan ro innan jag skulle gå iväg mot en träff klockan 10.00! Har ordnat så jag eventuellt har ett vikariejobb parallellt med mitt plugg. Har första inskolningsdagarna till veckan för att sedan utvärdera hur det gått! Kommer nog blir bra. 
 
Ska slå igen matteboken nu, krypa ner under täcken för värme och se lite Sons Of Anarchy innan jag funderar ut vad mitt nästa drag för dagen är 👍
 
 
 

Kommentera här: