Don't you worry

 
Monday morning, ja nu är det väl mer eftermiddag iofs.. Har gjort bort lite skolarbete idag, vaknade kring 9 så klev upp direkt och började så jag skulle hinna! Har lämnat in min första engelska uppgift och sitter och knegar med matten nu, förstår ingenting så försöker lista ut hur jag ska göra genom olika youtube klipp och hemsidor, inte roligt men hoppas det kanske sätter sig snart så att jag börjar förstå!
 
Förra veckan blev jag även inskolad på ett äldreboende och har två dagar i veckan också, vilket känns skönt. Lite extrapengar så inte behöver känna sig så stressad över det! Tänkte bara uppdatera om mitt liv en tväris, var ett tag sen. Så ska återgå nu, vi ses! 
 
Btw, hittade ett filter på snapchat som gjorde mig så himla glad. Man ser så lycklig ut, hehe.. 
 
 

Kommentera här: