Återställare.

Har precis återställt datorn. Min dator som inte alls är gammal.... helt plötsligt började den att påstå att filer inte fanns, stundvis kunde jag inte öppna webbläsaren Chrome osv osv... Lite smått irriterande då man ändå förväntar sig att saker ska hålla ett tag(!). Men teknisk som jag är ( eller så inte.. ) så lyckades jag iallafall återställa den helt själv. Det var skitlätt! Älskar verkligen hur lätt det verkar ha blivit, så lätt att alla skulle kunna fixa det själva! Hade detta varit på min gamla dator hade jag bara sagt tack och adjö och lämnat ifrån mig datorn haha.. 
 
På matten idag gick läraren mest igenom saker som är bra att veta inför kursen om prov osv. så imorgon är det fullt ös med att räkna matte så man håller tempot hela kursen, inte för att jag tror att det blir något problem för mig ändå.. men nu jinxar jag väl detta, dock gick det så bra i matte 2 att jag känner bara bring it! Lite tråkigt dock att vi inte får ha samma lärare som vi hade i matte 2 då den läraren är och kommer förmodligen alltid att vara den absolut bästa matteläraren jag någonsin haft!!!! Vi förstod verkligen varandra, så matte 3 läraren har lite att stå upp mot! Men hen verkar rätt gullig ändå! 
 
Nu ska jag fortsätta döglo på Sons Of Anarchy ( eftersom att alla säger att den är så bra så måste man väl se den då netflix har för stort utbud och jag orkar inte hitta någonting annat sevärt ) kanske ta mig någonting att äta ( magen kurrar ) och försöka bli lite klokare. Så vi ses en annan gång, hejdå! 

Kommentera här: