Varning för katt.

Har varit ledig idag, så jag och alle åkte ner till stan för att jag ska byta vårdcentral till heimdall istället för skelleftehamn och när jag hade skrivit på papprerna så åkte i och lunchade på kungsgrillen! Kycklingkebab tallrik, I like. 
 
När vi kom hem igen bytte alle om för jobb och jag började storstäda ( vilket jag insåg är onödigt då vi ska tapetsera om i helgen = kommer bli dyngigt så måste storstäda igen haha ) Men nu känns lägenheten ren iallafall så jag kan slappna av! Eller slappna av så mycket som det går när man räknar matte vilket jag ska göra direkt jag fått i mig någon mat. Står en Zucchinigratäng i ugnen som jag ska hugga in i snart. 
 
Försökte även fota våra missar Doris och Siri idag, då de springer iväg direkt man tar fram kameran ( konstigt men sant .. ) så fick jag muta med skinka. Det blev sådär, fick nån fin bild iallafall men fokuset låg mest på skinkan för deras del haha. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: