Böla eller inte böla det är frågan.

Halloj! 
 
Igår var det bakisdag, städdag och tvättdag i ett. Gillar att hålla igång när jag är bakis, ( alexander, not soo much ) det känns inte som att man mår lika dåligt då! Dessutom kan man somna i relativt god tid också om man inte bara ligger i soffan hela dagen.
 
Idag gick jag till jobbet så jag var där när jag började klockan 10.00 och gick hem igen när jag slutade klockan 17.00, när jag kom hem var det bara att börja laga mat för att sen sätta sig vid skolarbetet. När jag väl satt mig ner vid skolarbetet insåg jag att jag inte har sett de två första avsnitten av gift vid första ögonkastet. Så jag såg dom istället haha..  ( flännade ihjääääl mig, har blivit så känslig).
 
Det handlar iallafall om tre stycken par som aldrig träffats förr som ska gifta sig och sedan leva och bo ihop i 4 veckor för att sedan bestämma sig om de vill fortsätta ses eller skiljas, beroende på om kärlek uppstått eller inte... Såg förra säsongen, och eftersom jag är en sån som gillar att följa expriment/ se dokumentärer osv. så tycker jag den är riktigt bra, Så ska bli spännande att se hur det går för dom!
 
Ska iallafall dyka ner i mitt skolarbete igen, eftersom jag råkade se två avsnitt serie istället............ Ses imorgon och sov gott! 

Kommentera här: