The sun is shining,

Är på förvånandsvärt bra humör idag. Vet inte riktigt varför, det var en sån fin dag idag, trots att det var kring 10 minus ute. Solen sken och jag bara älskar vädret. I ♥ Snö!! Inte kylan, bara snön! 
 
Efter min lektion idag gick jag på CV för att skicka in en sen ansökan om att få läsa Engelska 7 i vår också, efter många om och men så bestämde jag mig för att det var lika bra att ansöka. Har haft sån bra hjälp på CV också, tjejen jag har pratat med har verkligen hjälpt mig och inspirerat mig och fått mig att tänka, fått mig att se det från lite olika perspektiv när det kommer till vilken utbildning jag har tänkt söka i höst. Jag hade dessutom inspirerat henne också, så det kändes riktigt bra faktiskt. 
 
Min bit av min tand bestämde sig imorse för att flytta ut också, någonstans från det att jag började äta min lunch tills att den var över bestämde den sig så fint för att lossna... Kanske inte den roligaste saken som har hänt idag, fick ringa till tandläkaren och boka in en tid. Tur att jag inte har ont i tanden så på Fredag ska jag få den fixad! 
 
Och imorgon ska jag få min rygg fixad förhoppningsvis eftersom att den är kaputt också, och inte bara på ett ställe... Så lagom till nästa vecka är jag nästan som ny! 
 
Nu ska jag kila iväg och lista ut vad jag ska göra för middag, sen försöka klura ut i vilken ände av allt skolarbete jag ska börja med! Ha det gott allesammans, 
 
 
 
 
 

Kommentera här: